1. Opening
  3. Jaarverslag 2016-2017
  4. Overige punten

1. Opening

René Gompel opent de vergadering en heet alle aanwezigen welkom

2. Begroting 2017-2018

Penningmeester Kevin de Heus loopt met de aanwezigen de begroting voor het komende seizoen door. Geeft uitleg bij de wijzigingen en bijzonderheden ten opzichte van andere seizoenen.
Na verduidelijking van enige vragen geven de leden akkoord om met deze begroting het seizoen in te gaan.

3. Jaarverslag 2016-2017

Kevin presenteert jaarverslag 2016-2017. Tevens wordt toelichting gegeven op de status met Wijksport door Erik van de Kant, die in hoedanigheid als vader van voetballend lid aanwezig is maar ook tevens bestuurder van SWS. Alle financiële geschillen zijn opgelost en CDW kan met een schone lei beginnen. De ALV verleent op basis van het gepresenteerde decharge aan het bestuur voor het boekjaar 2016/2017. Tevens bedankt de penningmeester André Polman voor al zijn inspanningen na het terugtreden van Patrick Lindeman

4. Overige punten

Bestuur informeert de vergadering over het feit dat er de komende maanden een werkgroep opgezet gaat worden welke advies dient te geven over het meest optimale scenario voor de kantine. Scenario’s zijn onder meer herbouw, nieuwbouw en renovatie.

Om 21.00 sloot de voorzitter de vergadering onder dankzegging aan de leden welke de moeite hadden genomen zich te verdiepen in het financiële wel en wee van de vereniging.

Geïnteresseerden kunnen het jaarverslag opvragen via secretaris@cdw.nl.

Bestuur sv CDW

U mag deze HTML tags en attributen gebruiken: