Kleding en materialen inleveren op 25 juni

Door Gert-jan van Rooijen op om

Beste trainers en leiders,

 

Zoals je weet hebben de leden van CDW de kleding in bruikleen. Het seizoen ‘21/’22 nadert zijn einde. Elk jaar verzamelen jullie – trainers en begeleiders – aan het einde van het seizoen de kleding van jullie teams om weer in te leveren. Dit jaar zal dat gebeuren op zaterdag 25 juni.

 

Om e.e.a. goed te laten verlopen, zijn hierover binnen de club enkele afspraken gemaakt:

  • Trainer/ leider levert alles van het gehele team in. We nemen geen individuele kleding
  • Alles dient door de trainer/leider vooraf gecontroleerd te zijn of alles compleet en netjes is. Ga hier dus op tijd achteraan.
  • Indien kleding of materiaal kapot is ook graag vooraf tijdens het inleveren aangeven.
  • Als kleding of materialen niet compleet zijn, is CDW helaas genoodzaakt om het betreffende lid een factuur Wordt dit tijdens het inleveren bij de trainer/ leider al geconstateerd, dan moet tijdens het inlevermoment op 25 juni a.s. duidelijk aangegeven worden welk lid wat mist.

 

De volgende zaken moeten worden ingeleverd:

  • Tenues: shirt & broekje (dus geen kousen!)
  • Trainingspakken
  • Inloopshirts
  • Tassen (dit jaar alleen vanaf JO13 en hoger)
  • Pionnen/ hoedjes
  • Hesjes
  • Ballen
  • Waterzak
  • Kratjes met bidons
  • Sleutels
  • Ballennet

Let op: de tassen worden ingeleverd vanaf de JO13 en hoger. JO8 t/m JO12 hoeven dit dit jaar niet te doen. Indien je als trainer/ leider stopt vanaf het aankomende seizoen, ontvangen wij de in bruikleen gegeven kleding hiervoor ook graag terug.

 

Bovenstaande materialen worden ingeleverd vanuit de teams die het voetbaljaar begonnen zijn.

Zorg dat je alles op tijd verzamelt zodat je niet voor verrassingen komt te staan bij het inleveren.

Alles dient schoon ingeleverd te worden (kleding en hesjes zijn gewassen, waterzakken zijn schoon van evt. schimmelvorming, tassen zijn schoon zowel de buiten als de binnenkant, etc.)


Check a.u.b. de inhoud van de tassen goed om vermissing van privébezit te voorkomen maar ook om te voorkomen dat er b.v. etenswaren achter blijven in de tassen.

 

Inname zal buiten de kantine plaats vinden, tussen de boerderij en de kantine. Indien het weer slecht is, zal dit onder de stalen trap plaats vinden. Inlevertijden zijn als volgt:

  • JO8 t/m JO13 tussen 10:00 – 11:00 uur
  • JO14 t/m JO19 tussen 11:00 – 12:00 uur

 

Indien er vooraf vragen zijn stuur dan even een privéberichtje naar Theo van Beek of Ronald Elders.


Tot zaterdag de 25e juni!